Wednesday, May 9, 2018

Treabă românească la Cotroceni

Mai țineți minte cum o curea de transmisie de la o dacia 1300 era înlocuită cu un corap de damă?
Mai țineți minte când lipsea un ou, la rețeta de prăjitură era înlocuit cu o lingură de apă?
Azi am văzut pe youtube o imagine de la Cotroceni care m-a șocat. O pun aici că trebuie comentată. 
Este și un film în care se vede clar cum toată lumea sare peste firul buclucaș. Se vede în poză cum un
cablu vine de pe peretele din dreapta, trece peste scara de marmură și se continuă cu niște cleme urâte rău de tot, puse parcă de același tip care venise să-mi pună o microcentrală și-mi explica el mie cum o țeavă musai trebuie să treacă pe jos prin dreptul unei uși, că pune el un prag ca să nu mă împidic de țeavă. Sunt sigur că exista și o altă soluție tehnică. Numai că cel ce a făcut proiectul nu prea se pricepea să dea soluțiile cele mai inteligente. Altfel nu se explică acea gafă tehnică și estetică. Eu care sunt ageamiu în chestii de acest tim, aveam ca soluție trecerea acelui fir pe sub buza treptei, iar în stânga o mască de culoare albă ar fi făcut ca firul acela să nu se vadă așa de urât. Îmi amintesc cu greață cum un nefericit de Dorel mi-a pângărit apartamentul cu un cablu de fibră optică gri pe peretele alb ca să pună el nu știu ce mizerie de tehnologie. Așa că nu mă miră că și la case mult mai mari se practică improvizațiile de doi bani. Și o mai fi costat și o avere chestia.


(09 mai 2018)

No comments:

Post a Comment