Tuesday, May 22, 2018

Cum mama dracului (II) !


În timpul lui CEAUȘESCU se construia în România, nu glumă. Dar și printre constructori se găseau unii care nu-și onorau deloc meseria. Ca să zică ceva despre respectarea planului, blocul în care locuiam, cel cu 6 scări, avea date în folosință apartamentele scărilor 6, 5 și 4. Scările 1, 2, 3 erau în lucru. Așa că venind spre casă vedeam cum muncitorii lucrează la apartamentele viitorilor mei vecini. S-a întâmplat că într-o zi, venind spre casă, am văzut cum unul cu o basculantă plină cu stive de geamuri prinse înschelete de lemn pentru a nu se sparge, a vrut să descarce acele geamuri. În mintea lui proastă, zic eu, în loc să solicite o macara, exact așa așa cum fuseseră puse, a crezut că face el ceva special. A tras de maneta pentru ridicarea basculantei. Drept care toate stivele au lunecat sigur și demn din basculantă, luând contactul dur cu pământul și făcându-se toate geamurile țăndări. Mi-am zis:
- Cum, mama dracului, să nu aibă o țâră de creier acel șofer, pentru a descărca așa cum trebuie acele geamuri?
Cu siguranță că nu s-aun imputat nimănui gafa și a crescut prețurile apartamentelor. Prostia se plătea și pe vremea ciomuniștilor, dar nu o plătea prostul, ci nevinovatul.

(22 mai 2018)

No comments:

Post a Comment