Saturday, May 5, 2018

Ben Oni ARDELEAN m-a făcut să mă întristez

Joi seara în 3 mai 2018, pe Antena 3 la emisiunea lui Mihai GÂDEA am văzut cel mai penibil show dat de deputatul Ben Oni ARDELEAN, care l-a făcut milițian pe generalul Pavel ABRAHAM, vorbind în gol, fără ceva de substanță, ceea ce mi-a arătat o superficialitate greu de digerat. Oricum, de la acest personaj care-și dă prea mare importanță, mă așteptam la ideiclare, din care să văd atitudine, nu referiri la ziceri anterioare, despre care cred că tot minimaliste sunt. Ce trist că mi-am pierdut cam 15 minute din viață ascultându-l pe deputatul care se laudă că are operă, dar despre care n-am auzit să fi luat un premiu NOBEL în oarece știință sau pentru pace. Nici când se încruntă nu este interesant Ben Oni ARDELEAN. Abia aștept să se facă reevaluări în PNL, căci la procente cu o cifră și numărul c elor eligibili în 2020 scade, iar cei ce nu se regăsesc, schimă macazul, devenind cu totul alții, critici, vocali și fără a face referiri la zicerile din 2017, 2018 și 2019, de care cu certitudine se vor jena, dacă pentru politicienii mioritici jena mai are vreo semnificație oarecare.
Aș fi preferat de la universitarul Ben Oni ARDELEAN alte abordări. În mediul meu, chestiile cu vocabularul tare nu prea avea căutare, căci respectul impunea folosirea lui professor ca apelativ.


(05 mai 2018)

No comments:

Post a Comment