Thursday, May 10, 2018

11 motive din care femeia pălmuiește pe bărbat în public

Am văzut gesturi disgrațioase atât la femei, cât și la bărbați, pe care le dezaprob cu toată puterea mea, căci sunt degradante pentru ceea ce semnifică ele ca gesturi, dar mai ales pentru cei care le fac. În public se întâmplă multe, dar pălmuirea, indiferent cine o face, este unul dintre cele mai mizerabile gesturi, drept care am căutat să-l înțeleg, să mi-l explic și mai ales să văd care sunt resorturile care-l geherează și-l susțin. Motivele pălmurii unui bărbat de către o femeie în public sunt:
01. lipsa de educație și de respect a femeii,
02. prea multă dragoste din partea lui,
03. i se permite dintr-o bunătate prost înțeleasă,
04. un caracter nemodelat adecvat la femeie,
05. dorința de a domina în orice ocazie a femeii,
06. imposibilitatea de a se controla a femeii,
07. așa a văzut ea în familie la mă-sa,
08. credința ei că face bine pălmuind,
09. o răbufnire a acumulărilor pe termen lung,
10. nu s-a maturizat suficient și crede că e o joacă,
11. vrea să arate că este puternică și egală cu el.
Numai faptul că se ajunge aici arată minusuri grave în acel cuplu, căci soluționarea oricărei probleme nu se face în public, cu zgomot și prin gesturi reprobrabile, din partea oricui ar veni ele. Am văzut multe femei care-și pălmuiau bărbații și aceștia stăteau ca mamelucii, fără vreo reacție, nu la nivel fizic, ci la nivel faptic și aici mă refer la separarea definitivă. Cuplul unde lucrurile nu sunt clarificare și este lăsat loc pentru izbucniri necontrolate nu are nici viitor și nici armonie, oricâtă miere ar curge după o pălmuire, căci repetabilitatea este iminentă. O singură dată când eram într-o excursie am văzut o doamnă tânără când în public și-a pălmuit partenerul. Acesta s-a urcat în mașină și a plecat. Eu plecasem de câteva minute. La următoarea oprire el era singur. Când m-am întors, relația nu mai exista, iar tânăra regreta gestul, dar fără efect, totuși în plan economic pierderea sa fiind imensă. Pălmuirea din orice direcție vine este o dovadă de primitivism în cuplu și nu duce la soluționarea niciunei probleme, fie că sunt simple, fie că sunt complicate. Sunt împotriva violenței.



(10 mai 2018)

No comments:

Post a Comment