Saturday, May 5, 2018

11 defecte ale bețivanilor

Acum 1defectele bețivanilor.000 de ani, am fost rugat de un milițian să duc undeva pe Moșilor doi bețivani care se întorceau de la o ambasadă unde fuseseră la omagierea unui mare scriitor român care scrisese într-o altă limbp. Unul dintre bețivani era chiar traducătorul din opera marelui român trăitor și scriitor pe alte meleaguri în alt  grai. La un moment dat m-am speriat. Unul dintre pasagerii mei de ocazie nu mai respira. Am crezut că a murit pe bancheta mea din spate. L-a pălmit celălalt și l-a înviat. De atunci am început să studiez temeinic defecte le bețivanilor și chiar le enumăr aici. Deci, bețivanii sunt:
- lacomi, mai ales când beau de la alții și nu trebie să plătească ei,
- zgârciți, drrept care beau numai băuturi proate dacă scot ei banul,
- proști, pentru că beți fiind, spun marile adevăruri despre ceilalți,
- nesimțiți, deoarece beți criță fiind se scapă pe ei în public,
- plângăcioși, că-și aduc aminte de lucruri triste care li s-au întâmplat,
- pupăcioși, întrucât vede în orice necunoscut un prieten dacă-i dă să bea,
- uituci, întrucât se fac că nu-și mai amintesc nimic, deși filmul e clar,
- bâlbâiți din cauză că li se împleticește limba-n gură,
- egoiști din moment ce doar satisfacerea viciului este esențială și nu familia,
- mincinoși, din moment ce la beție fac tot felul de promisiuni de care nu sețin,
- lăudăroși pentru a părea cu mult peste ceea ce ei sunt în realitate.
Imediat cum mi-am dat seama că am în față un bețivan, tot ceea ce spune estesupus unei analize atente și decodific totul, astfel încât cred că reușesc să extrag cel puțin 80% din mesaju real pe care ei el vrea să-l transmită în realitate. Niciodată nu am invitat la mine în casă bețivani testați. S-au întâmplat și situații când a venit vreun tip și s-a dovedit a fi un fel de bețivan, dar am pus punct colaborării, mai ales că nu știa că eu nefiind un iubitor de băutură, nici nu dețin stocuri de porcării.

(05 mai 2018)

No comments:

Post a Comment