Friday, April 13, 2018

O voce mare: Ingrid Maria BOENGIU

Nie îmi place la nebunie cântecul Măria nechii, Mărie și căutam pe youtube să-l reascult în interpretările Mariei TĂNASE di Didei DRĂGAN. Acolo a apărut pentru același cântec numele  Ingrid Maria BOENGIU, cu foarte multe vizualizări de la o emisiune de pe TVR 1. Eu sunt un tip care acceptă provocările și am ascultat-o pe Ingrid Maria BOENGIU. Am remarcat la ea o voce:
- mare, 
- profundă,
- muzicală,
- puternică,
- pătrunzătoare,
- specială,
- amplă,
- unică.
Intrând mai în detaliu, am văzut că această copilă a participat la concursuri unde a ajuns în etape finale, fiind remarcată. Acum urmează școala în București. Netul este plin cu clipuri ale acestei copile, ea fiind omniprezentă la tot felul de evenimente. A fost cândva o cântăreață de operă cu 150 de spectacole într-un an care și-a pierdut vocea. Un management bun va permite dezvoltarea copilei. Zic: un management bun. Am observat că este prezentă cu diferite prilejuri. Există riscul utilizării în exces a acestei voci minunate, cu totul deosebite. Ar fi păcat să se piardă, căci cei ce se ocupă de ea nu trebuie să exagereze, așa cum se exagerează cu unele voci deosebite care se epuizează cu mult înainte de a atinge apogeul. Ar fi păcat.




(13 aprilie 2018)

No comments:

Post a Comment