Thursday, April 5, 2018

Bărbații de nota 1.000

Există bărbați de nota1.000. Îi vezi de la un kilometru și-i recunoști pentru că ei:
- au meserie din care trăiesc,
- sunt modești prin tot ce fac,
- iradiază bunătate și optimism,
- știu să spună o vorbă bună,
- sunt iubitori și altruiști,
- nu-și bat nevestele și copiii,
- îndrăgesc animalele,
- își  prețuiesc părinții,
- îi respectă pe dascălii lui,
- nu se alarmează din orice,
- au gândirea foarte limpede,
- detestă nedreptatea,
- apreciază adevărurile,
- sunt verticali în viață,
- dau soluții inteligente,
- știu să zâmbească sincer,
- au deschidere în abordări,
- au gesturi simple și directe,
- trăiesc la intensitate maximă,
- nu vorbesc mult,
- calcă apăsat și merg drept,
- tot timpul te privesc în ochi.
Trebuie să fie fericit oricare dintre noi să aibă trei din 5 membri ai unei echipe ca fiind bărbați de nota 1.000. Ei aduc acel echilibru necesar și împing lucrurile prin tot ceea ce fac, venind numai cu idei pozitive și prin soluțiile concrete sunt constructivi. Am a mă lăuda că am avut privilegiul să cunosc și să lucrez cu bărbați de nota 1.000. Nu știu cum se face că la aceștia sunt cumulate toate calitățile pământului, ceea ce-i face de maximă încredere și devin colabpreviziuneoratori de încredere, iar calitatea muncii lor depășește orice  previziune. Aceștia nu mi-au creat nici probleme, nici dezamăgiri. O dată și o dată îmi voi lua inima-n dinți și voi scrie numele lor. Cine are interes, să se uite la articolele scrise de mine pe blog și va vedea că am scris numai despre oameni de ispravă. Și lista încă nu este completă. Voi căuta să o completez.

(06 aprilie 2018)

No comments:

Post a Comment