Monday, April 16, 2018

Am zis, am zis!

Ieri 16 aprilie 2018, prezidentul a dat soluția la solicitarea de revocare formulată de Tudorel TOADER, ministrul justiției.
Cei ce nu cunosc matematica managementului politic s-au lansat în tot felul de afirmații construite pe ipoteze dintre cele mai bizare, formulate având la bază fantezii dintre cele mai nepotrivite, ca să nu spun rizibile.
În 07 aprilie 2018, din bruma de management politic de care zic că am și eu o țâră de habar, am scris articolul Plecarea Laurei Codruța KÖVESI, unde am tras o anumită concluzie, pe care mi-o mențin și acum. Să nu uite lumea că există geometria neeuclidiană, că există teoria relativității, adică modalități absolut revoluționare de a privi lumea. Cuadratura cercului, trisecțiunea unghiului și dublarea cubului sunt doar niște probleme de pierdut timpul de către cei ce vor să le soluționeze cu rigla și compasul. În contextul actual, orice abordare simplistă nu face altceva decât să arate multora și amatorism și necunoașterea managementului politic și mai ales faptul că suntem o rotiță într-un angrenaj care trebuie să funcționeze perfect. Ziua de 14 aprilie 2018 nu a fost o zi oarecare, ci o zi în care s-a văzut că sistemul colaborativ a funcționat perfect datorită cooperării, comunicării și coordonării subsistemelor care-l alcătuiesc. este doar o chestiune de management politic. Punct.




(17 aprilie 2018)

No comments:

Post a Comment