Sunday, February 25, 2018

Vocația trăncănelii

Uitasem de categoria aceasta a celor care trăncănesc:
- într-una,
- fără rost,
- vrute și nevrute,
- uniform,
- enervant,
- platitudini.
Mi-am adus aminte azi, când la închiderea Jocurilor Olimpice, pe TVR 1 dar și pe EURONEWS am reușit să mă enervez că erau acolo niște indivizi care trăncăneaiu ca morile neferecate, chiar când era muzică și trebuia și eu să ascult ceva. Este o boală la noi. Prea mulți se cred atât de deștepți încât să ne zică nouă tot felul de tâmpenii. Prea mulți au plăcerea de a se auzi vorbind. A-mi spune mie că acum o damă s-a plasat în primii 10 nu știu la ce probă, e ca și cum îmi spune mie că o bancă românească este în primele 800. Adică un kk. Trăncănitorii ăștia ar trebui să știe că la Jocurile Olimpice există medaliatul cu aur, medaliatul cu argint și medaliatul cu bronz. Restul NU contează, fraierilor! A fi pe locul 27 din 28 de competitori este deja o comicărie. Sunt mai acid că-mi aduc aminte de tâmpeniile scrise de sportivii noștri care s-au exprimat liber în mediul virtual la Olimpiada de la Nagano. Numai porcării au scris și nu mă miră cât de tâmpiți și de nepregătiți s-au prezentat ăia atunci. 
Mi-am adus aminte de emisiunile de folclor de la TVR1 care mă plictisesc și mă enervează din cauza prezentatoarelor, care în mediocritatea lor mă îndepărtează de folclor. Noroc că am CD-uri și discuri de vinilin de demult care nu au porcăriile ce se cântă acum cu acompaniament de bâlci cu clape, tropetă și saxofoane, primitiv, stupid și lipsit de melos autentic de țambal, acordeon, contrabas, cobză și de vioară.
Propunere: să se facă o strategie de muncă grea pe sporturile de iarnă. 3 ciclueri să nu mai participăm că se cheltuie banii aiurea pentru locuri prea modeste. După 12 ani de muncă asiduă, să ieșim și noi cu ceva, pentru că la 20 de milioane suntem penibili cu mlocul 7 ca fiind cel mai bun.

(25 februarie 2018)

No comments:

Post a Comment