Saturday, February 24, 2018

Vocația construcției

Vocația construcției este a celor care trec prin viață și lasă urme adânci, iar urmașii lor le păstrează vie memoria pentru binele făcut. Am cunoscut mulți oameni care au construit.
Unii au construit case.
Unii au construit facultăți.
Unii au construit universități.
Unii au construit catedre.
Unii au construit discipline universitare.
Unii au construit teorii în știință.
Unii au construit  generații de specialiști.
Unii au construit echipe de dans.
Unii au construit caractere.
Unii au construit momente artistice memorabile.
Unii au construit contextul dezvoltării unei națiuni.
Unii au construit lucrări epice valoroase.
Unii au construit mituri.
Unii au construit sisteme filosofice.
Unii au construit curente în artă.
Unii au construit drumuri și poduri.
Unii au construit aparate de zbor.
Unii au construit sisteme de operare.
Unii au construit hidrocentrale.
Unii au construit tuneluri.
Unii au construit roluri memorabile în teatru, la operă sau în filme.
Pentru toți cei care au construit lucruri utile oamenilor am admirația mea totală și de aceea am căutat prin ceea ce am scris să mă ocup de cei care au făcut lucruri bune, căci numai cu lucrurile bune eu voi progresa și folosindu-mă de ele îmi va fi mie bine. Vocația construcției nu este laîndemâna oricui. Am văzut pe mulți care bat apa în piuă, care nu fac nimic, ba mai mult se opun celor care construiesc.


(24 februarie 2018)

No comments:

Post a Comment