Friday, February 16, 2018

Tudorele, profesionistule!

Tudorel TOADER, ministrul justiției, avocat, fost judecător la CCR, este apreciat de toată lumea ca fiind un profesionist desăvârșit. Eu nu contest caeste calități ale lui Tudorel TOADER, profesor universitar doctor, care a fost decan, este rector și a fost în demnități de extremă importanță. Când intri în politică este cu totul altceva. Acolo ori ești cu gloata, ori te opui și dispari. Numai când ești în vârful vârfurilor și faci o echipă de tipi care-ți împărtășesc ideile mai ai o șansă de a schimba ceva. În caz contrar, e imposibil. Ceea ce se întâmplă și acum. Tudorel TOADER s-a considerat portdrapelul unui scop nobil, fără a avea în spate pe cei care să-l sprijine 100%. Nici nu avea cum să fie altfel. Îmi aduc aminte de tânărul arhitrect care merge în producție. Este chemat de șefi și întrebat:
- Tinere, ce vrei tu să faci?
- Eu vreau să fac orașul viitorului!
- OK. Noi avem nevoie să faci tu o scară de bloc.
Foarte tânărul arhitect a plecat să facă scara de bloc. Și a făcut-o, chiar foarte bine.
După vreo zece ani de scări de bloc, este chemat de șefi.
- Domnule arhitect, ce vrei tu să faci?
- Eu vreau să fac un cartier al viitorului!
- OK. Noi avem nevoie să faci tu o scară de bloc.
Tânărul arhitect a plecat să facă scara de bloc. Și a făcut-o, chiar foarte bine.
După vreo zece ani de scări de bloc, este chemat de șefi.
- Domnule arhitect, ce vreți să faceți?
- Eu vreau să fac bloc al viitorului!
- OK. Noi avem nevoie să faci tu o scară de bloc.
Arhitectul matur a plecat să facă scara de bloc. Și a făcut-o, chiar foarte bine.
După vreo alți zece ani de scări de bloc, este chemat de șefi.
- Domnule arhitect, v-am chemat să proiectați un oraș al viitorului.
- Mulțumesc frumos. Merg să fac o scară de bloc.
Cam așa stau lucrurile și cu  omul nostru, deși este inexplicabil, căci este un om la 58 de ani, care ar fi trebuit să știe clar cum stau lucrurile și mai ales, cum se supraviețuiește în politică și mai ales care este momentul optim al marilor înfăptuiri și cine trebuie să le și facă. În momentul de față, acel moment a fost ratat. Plasarea în timp a fost undeva pe 21 decembrie 2014. Momentul a fost ratat. Acum nu mai este nimic de făcut.


Tudorele, mă plictisești!



(16 februarie 2018)
Tudorel TOADER, ministrul justiției, avocat, CCR, ministru, Japonia, UE, 

Tudorele, mă plictisești!



(16 februarie 2018)

No comments:

Post a Comment