Friday, February 16, 2018

Tudorele, mă enervezi!

Tudorel TOADER, ministrul justiției, orinde apare are fraze lungi, construcții în care face enumerări separate prin virgule. Este monoton și arid. Orice aș face, nu am capacitatea să-l urmăresc pe acest om. Mie nu mi-au plăcut niciodată indivizii care spun vrute și nevrute, iar esența se reduce la o farză. După ce m-a zăpăcit la prima sa apariție vorbitn o oră, a spus ceea ce trebuia de fapt să spună în trei cuvinte: nu e momentul. Dacă spunea asta de la început, era bărbat. Așa, l-am asociat unor vecine care vorbesc peste gard despre cum fac ciorba de fasole și cum mestecă în mămăligă. Chiar încep să-mi aduc aminte de cuvântările stereotipe într-un limbaj de lemn ale lui Nicolae CEAUȘESCU pe la Congresele PCR, care nu se mai terminau și pe care le citea de pe foi, fără ochelari, că erau scrise cu fonturi foarte mari la o mașină de scris unicat.
Tudorele, mă enervezi!



(16 februarie 2018)


No comments:

Post a Comment