Friday, February 16, 2018

Tudorele, cară-te!



Tudorele, o tot lălăi ca la Ploiești, deși ești din Iași. Mă așteptam eu la ceva serios, căci cariera fulminantă recomanda un on merticaql, bine pregătit. Trebuia să-mi dau seama că chestia cu curajul este discutabilă, mai ales că în spațiul mioritic chestia asta nu prea este adevărată. Proverbul cu capul plecat, sabia nu-l taie, iată că se adeverește. N-am să înțeleg niciodată de ce te-ai băgat în chestia cu DNA, știind cum stă treaba acolo și că sunt lucruri intangibile. Ca om cu experiență și cu inteligența la el, refuz să cred că nu ai știut exact cum stau lucrurile și mai ales ce este posibil și ce nu. Era cinstit să fi spus în 3 cuvinte, la prima conferință de presă, ceea ce ai spus în două minute, adică nu este momentul. Nu trebuiea să mai vorbești tălică o oră, fără rost.
Ai venit și ai zis ceva de sfârșitul anului. Ai spus ceva de sfârșitul lui ianuarie. Ieri 15 februarie la conferința aia penibilă ai zis că faci și dregi joi pe 22 februarie 2018. Amânările astea deja sunt supărătoare.  Eu nu cred. Eu nu te mai cred. N-ai să faci nimic, pentru că nu este nimic de făcut. dacă găsise prezidentul înlocuitorul Codtruței KOVESI,fii sigur că o înlocuia demult. Nu trebuie să vii tălică s-o revoci, căci s-ar fi revocat singură. Stai în banca matale, că problema e cu totul alta și te depășește. Nimeni nu-și dorește final de carieră la 58 de ani, când sunt atât de multe opțiuni mai ales prin Eur rang înalt au salarii și pensii fabuloase. Noi avem zicerea: vrei calule, ovăz?



(16 februarie 2018)


No comments:

Post a Comment