Friday, February 2, 2018

Robert SIGHIARTĂU, un tânăr schimbat

Pe numele său complet Robert-Ionatan SIGHIARTĂU, tânărul de 29 de ani, este acum secretar general al PNL. CV-ul său de la Camera Deputaților are o prezentare completă din care rezultă că are studii academice finalizate la Universitatea Babeș-Bolyai în anul 2011 la Facultatea de Studii Europene. Nu rezultă de acolo că are studii de masterat și nici de doctorat, dar nu este timpul trecut. A intrat în PDL în anul 2012, iar acum este membru PNL și ocupă funcția de secretar general al partidului. L-am văzut aseară 01 februarie 2018 la o emisiune de pe Antena 3 moderată de Radu TUDOR și impresia pe care mi-a creat-o este una proastă pentru că:
- vorbea și peste alții;
- dădea senzația de suficiență;
- repeta chestii fără sens;
- abordările sale sunt șablonarde;
- discursul este liniar;
- nu avea culuare în vorbire;
- avea un text previzibil.
M-a deranjeat teribil faptul că a făcut remarca airea legată de ceea ce scria pe burtieră în legătură cu execuția lui Daniel STANCU. De regulă, un musafir nu se apucă să-și critice gazda care-i dă un blid cu oarece să-și ostoiască foamea, căci foame generează lipsa locului de comunicare cu mare audiență. Mi s-a părut ceva de anii'50 modul cum s-a dat comunicatul de execuție la foc automat a lui ZAMFIR, nu execuția în sine. Mai trebuia ca Daniel ZAMFIR să spună acolo la ședință că mulțumește conducerii de partid și de stat, secretarului general pentru cinstea ce i s-a făcut de a fi executat și mai trebuia ca ZAMFIR să mulțumească pentru tot ce i s-a întâmplat, ca fiind ceva absolut benefic pentru el. Mi s-a părut absolut nejustificată argumentația stereotipă a lui Robert-Ionatan SIGHIARTĂU, care amintea de ridicolul Valeriu ZGONEA, cel cu limitări nepermise pe care le purta cu el ca pe talismanuri. Să nu creadă nici Robert-Ionatan SIGHIARTĂU în veșnicia funcției, căci am mai văzut și alți secretari generali ai PNL tot așa de siguri pe ei, dar care au dispărut în neant, căci nu-l recomandă prea multe, deoarece textul:
Sunt un tânăr entuziast, care crede într-un viitor mai bun. Am crescut într-o
familie cu 7 frați, cu parinți simpli, dar muncitori și cu frică de Dumnezeu. Încă
de mic am fost educat de tatăl și mama mea să prețuiesc valorile creștine și
munca. La noi în familie s-a pus foarte mult preț pe muncă.
este mult prea puțin pentru un tânăr care se revendică de pe poziții de forță așa de importante, categoric, sigur, abstract și mai ales lozincard, posesor al unui  limbaj de lemn lustruit, lucios și banal. CV-ul său nu m-a impresionat că nu are acolo elemente din care să văd că din cele 32 de principal subjects/occupational skills covered să fi folosit ceva ca dealer de Toyota la el în Bistrița la nr 62. Eu am în 42 de ani de activitate numai 3 occupational skills și toate doar de informatică.




(02 februarie 2018)

No comments:

Post a Comment