Saturday, February 3, 2018

Culturiști despre care am scris


Despre acești culturiști am scris articole de când am blogul ACTUALITATEA ROMÂNEASCĂ.

Chris DICKERSON 
Alex DUMITRU 
Dumitru NEAG 
Andrei NILGESZ 

Despre culturism am scris și alte articole, dar despre culturiști am păstrat o structură din care să se afle lucruri care nu suferă uzură morală ,i m-am referit în special la titluri cucerite, la antrenamente, măsurători antropometrice, dar și la sfaturi către începători sau un motto de viață al culturiștilor despre care am discutat. Nu am cum să mă laud aici că am scris numai și numai despre campioni, ci am scris despre sportivi care m-au impresionat, fiecare în felul lui, criteriul performanței nefiind primordial din punctul meu de vedere.
Culturiștii despre care am scris în cei câțiva ani de când am blogul ACTUALITATEA ROMÂNEASCĂ reprezintă pentru mine un lucru foarte important, căci mi-am creat o imagine completă asupra unui fenomen de la noi și nu numai. Culturismul este cu mult mai mult decât un spectacol impresionant de etalare a mușchilor încordați. Este muncă, muncă și iar muncă, disciplină și ambiție duse la extrem. Culturismul este sportul unde nu există loc de a trișa nicio secundă, căci costurile sunt infinite pentru a recâțtiga performanța.


(04 februarie 2018)

No comments:

Post a Comment