Tuesday, December 26, 2017

Legile justiției și cele 7 ambasade

Nu știu nimic despre justiție că eu mă ocup de programarea calculatoarelor. Toată lumea spune că ceea ce se întâmplă cu legile justiției în parlament este o mare porcărie. Declarațiile nu sunt suficiente pentru mine. Am pretenția ca Augustin LAZĂR, Laura Codruța KOVESI, ceilalți membrii ai CSM care critică aceste legi:
- să vină la televiziuni;
- să ia articol de articol legile;
- să arate ce nu e bine în ele;
- să argumenteze.
Nu am văzut nimic din toate acestea. Toată lumea spune că nu e bine, că noile legi sunt catastrofale dar nu spune nimeni de ce și nici nu se compară cu ceea ce există.
Claie peste grămadă au venit și 7 ambasade cu o scrisoare, fără să arate fiecare cum sunt legile justiției la le și să se arate articol de articol, puse în oglindă ce fac rău legile justiției care au fost votate în parlament. Eu, ca profan nu am înțeles nimic și cred că ceea ce s-a întâmplat a fost doar o pierdere de timp, iar faptul că din 2004 se tot luptă cu corupția și în loc corupția să scadă ea s-a accentuat și în loc să se recupereze prejudiciile, corupții scapă bazma curată și rămân cu averile, ceea ce ste frustrant pentru toată lumea. Cum este, nu este bine și ceva este în neregulă.
Îmi aduc aminte cum marea coruptă pe vremea lui CONSTANTINESCU era o femeie care mituise pe un naș pe tren cu 10 lei când se lucra cu milioane, deci pe vremea nenumăratelor țigarete corupția căzuse în derizoriu, ceea ce nu este departe să se producă și acum.

(26 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment