Monday, November 27, 2017

Noul meu sport

Noul meu sport pe care îl practic din vară este urcatul de etaje. Blocul în care stau are 8 etaje. Un antrenament de urcare a etajelor presupune:
- stabilirea unui obiectiv;
- ajungerea la un etaj superior;
- epuizarea etajelor scării;
- numărarea etajelor urcate;
- coborârea cu liftul;
- reluarea urcării;
- compararea etajelor urcate cu cele stabilite prin obiectiv.
Pentru a-mi ușura numărătoarea pun monede de 10 bani într-un buzunar. Sunt atâtea monede de cîte ori trebuie să urc complet scara blocului, adică cele 8 etaje. Dacă am în buzunar 7 monede înseamnă că mi-am propus să urc 57 de etaje.La terminarea celor 8 etaje trec o monedă în buzunarul celălalt. Când s-au terminat monedele înseamnă că mi-am atins obiectivul. În vară am urcat și 100 de etaje, dar obiectivul urmărit de mine este să urc 163 de etaje, câte are turnul Burj Khalifa, în ipoteza că și acela are cam același număr de trepte pe etaj. Când voi găsi o modalitate de a vedea câte trepte are acel turn pe etaj, voi considera simplist că sunt cam tot atîtea. După ce voi urca cele 164 de etaje, voi trece dacă mă țin balamalele să fac unele corecții, adică să urc 180 de etaje, considerând că acolo fiecare etaj are ceva mai multe trepte decât are etajul de la blocul meu.


(27 noiembrie 2017)

No comments:

Post a Comment