Saturday, September 23, 2017

Șoferii telefoniști

Șoferii telefoniști sunt acei șoferi care vorbesc la telefonul mobil când conduc. În vremurile de început ale telefoniei mobile aveam un cunoscut, matre om de afaceri care avea printre primele telefoane mobile, acele cărămizi greoaie dar absolut necesare celor care doreau să se dea mari. El se ducea la aeroport să ia pe cineva. Vorbea la telefon și avea viteză. Cel din fața lui a pus frână, el nu a avut reacție, a intrat în cel din fașă și neavând centura de siguranță pusă a murit pe loc. Eu nu folosesc niciodată telefonul mobil când conduc. Dacă sună cineva ori răspunde soția, ori opresc eu unde este posibil și sun pe cel care m-a contactat. Îmi cer scuze și soluționez ce este de soluționat. Nu știu cât de supraoameni se cred unii, dar eu îmi cunosc limitele și deși cred că am unele calități, nu sunt nimic din Napoleon care făcea multe lucruri simultan. Sunt un biet muritor care vrea să stea cu mâinile pe volan și cu piciorul gata să ciupească frâna la o adică, cu atenția la ce este în trafic 100%.

(23 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment