Saturday, September 23, 2017

Sava NEGREAN BRUDAȘCU

Pe cântăreața Sava NEGREAN  o știu de când a participat la concursul de muzică populară românească Floarea din grădină, pe când a trecut etapă de etapă și a cucerit marele trofeu. Vocea ei era specială, pătrunzătoare, iar repertoriul i-a lăsat pe mulți cu gura căscată prin frumusețea versurilor și prin linia melodică. Avea ceva inedit Sava NEGREAN în tot ceea ce făcea. Mai târziu și-a adăugat și numele de BRUDAȘCU.
Cine ascultă unul din cântecele:
 Doamne ocroteşte-i pe români
 Pe cararea vieții mele 
 Transilvanie frumoasă
 Apa trece, pietrele rămân
 Mă cunosc că-s sălăjancă
 Noi suntem români
 Bată-l Dumnezeu sa-l bată
 Bade unde-ai fost aseară
 Somnu' mi-i și nu mă culc
 Românie, Românie
 Mămăliga și mălaiul
 Supăratu-i omu' Doamne
 Dorule, nu fi nebun
 Așteaptă-mă dor că vin
 A plecat moțul prin tară
 Mai dă-mi Doamne încă-o viață
va înțelege de ce cântăreața Sava NEGREAN BRUDAȘCU este una dintre cele mai mari voci ale Ardealului și de ce atunci când ea apare pe scenă este ovaționată îndelung. Ea este după mulți ani de cânt aceeași interpretă plină de nerv, cu costumul oșenesc impecabil și cu jocul de scenă din care se vede că ea își respectă spectatorii care vin să-i asculte melodiile ce ridică sălile în picioare.



(23 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment