Thursday, August 31, 2017

Colegii din generală

Am făcut școala generală în intervalul 1954 - 1961, deci sunt 56 de ani de când am ieșit de pe băncile clasei a VII-a a Școlii Elementare nr. 6 din Pitești. Azi am făcut un exercițiu de rememorare a numelor colegilor mei de atunci, iar rezultatul este această listă:
ANTONRSCU Ion
BĂDESCU Petre
BĂNUȚĂ Traian
BĂRBULESCU Elena
CARAVEȚEANU Ovidiu
CĂLIN Elena
DIACONESCU Gabriela
DINESCU Constantin
DINU Petruța
DUMITRESCU Nicolae
DUMITRU Cecilia
DUȚESCU Silvian
GRĂSUNE Elena
GRĂSUNE Ion
ILIE Mariana
IVAN Ion
MANEA Nicolae
MARINESCU Lucian
MATEESCU Elena
MATEI Gheorghe
MĂECULESCU Traian
MILITARU Ilie
MILITARU Octavian
POPESCU Constantin
RĂDULESCU Pavel
SOFIAN Elena
ȘERBAN Ion
ZOICARU Elena
Un singur coleg lipsește de aici, este vorba de un coleg care a stat cu noi în clasă foarte puțin timp și era apelat după numele de alint Lilă, avea vreo trei ani mai mult decât noi, era mai înalt, ocupa un loc în ultima bancă, iar noi puștimea roiam în jurul lui tot timpul. Pe unii dintre colegi nu i-am mai văzut din 1961, iar pe alții de când am plecat la facultate. Mai rar m-am întâlnit după ce am terminat facultatea cu Nicu DUMITRESCU, cu George MATEI și cu Traian MĂRCULESCU.
Colegii din generală îmi readuc în memorie acele momente ale copilăriei, când am pus prima dată mâna pe un creion și am scris primele litere într-un caiet. Nu era ca acum, când copilul învață totul înainte de a merge la cala a întâia. Doamne, câte tablouri erau pe pereții clasei mele! Îmi aduc aminte că erau portrete cu MARX, ENGELS, LENIN, STALIN, PAUKER, DEJ și mulți, mulți alții.
Și acum trec dinspre Rm. Vîlcea spre București prin dreptul locului unde a fost școala unde am învățat și prin fața caselor unor foști colegi de-ai mei, case care nu au fost demolate de vechiul regim. Sunt nostalgic.

(31 august 2017)

1 comment:

  1. Acum dețin o afacere proprie cu ajutorul Elegantloanfirm cu un împrumut de 900.000,00 USD. la 2% tarife, la început, am învățat, a fost o glumă până când cererea mea de împrumut a fost procesată în cinci zile lucrătoare și fondurile solicitate mi-au fost transferate. acum sunt un mândru proprietar al unei afaceri mari, cu 15 personal care lucrează sub mine. Toate mulțumesc ofițerului de credite Russ Harry, el este un Dumnezeu trimis, îi puteți contacta pentru a vă îmbunătăți afacerea pe .. email-- Elegantloanfirm@hotmail.com.

    ReplyDelete