Wednesday, July 26, 2017

Pensionarii la români

Pensionarii la români sunt:
- detestați;
- disprețuiți;
- urâți;
- abuzați;
- maltratați;
- păcăliți;
- îmbrânciți;
- înfometați;
- muribunzi.
Este o chestiune de educație caracterizată prin:
- lipsă de respect;
- aruncarea la coșul de gunoi al societății;
- ignorarea totală atunci când sunt în nevoie;
- tratați mai rău ca pe animale;
- etichetați ca asistați sociali;
- marginalizare totală.
Dureros ar fi dacă eu aș trece de la 65 de ani la 66 de ani și tot așa, iar cei care fac toate grozăviile ar rămâne cu vârstele pe loc. Adică dacă azi au 25 de ani și peste 30 de ani să aibă tot 25 de ani. Realitatea este alta. Roata vieții se învârtește. Când acum 30 de ani am văzut colegi mai tineri apostrofându-i pe cei vârstnici, le-am zis că peste ani când și ei vor cere oarece înlesniri le voi reaminti cum s-au comportat. Am făcut-o recent și unul m-a întrebat dacă glumesc.  Este chestiune de educație și mă bucur că fiecare generație primește de la cei ce o urmează exact ceea ce merită, adică nimic, pentru că nu a știut să cultive nici respect, nici sentimente nobile, nici nimic. Așa că nu mai trebuie nimeni să se mire că bătrîânii sunt mutați de colo-colo cu șuturi violente, mai ceva ca mingiile de fotbal, pe terenul vieții, care este destul de accidentat și mocirlos.
(26 iulue 2017)

No comments:

Post a Comment