Saturday, July 1, 2017

Monica MACOVEI

Acum Monica MACOVEI este europarlamentar. Ea a fost creierul ședinței aceleia faimoase în care la Bruxelles s-a discutat despre OUG nr. 13 și Gabriel LIICEANU a zis niște grozăvii, iar alții despre care n-auzisem în viața mea au mai zis și ei tot felul de chestii. Oricum, eu credeam că rufele se spală acasă, în familie. Tot ce a fost acolo mi-a creat o imagine execrabilă, fără a mă determina să apreciez pe niciuna dintre părți, ba mai mult, i-am băgat pe tți în categoria de gunoaie și mi-am adus aminte de ședințele de la asociația studenților de prin anii ' 60, care erau de fapt niște execuții de rahat. Fac abstracție de acest lucru, pentru că nu sunt eu în măsură nici să judec, nici să bârfesc. Eu doar am văzut spectacolul, care fără bani fiind și prost pe deasupra, l-am regretat doar ca pierdere de timp.
I se pun în cârcă lui Monica MACOVEI că:
- a fost procuror comunist;
- a anchetat demonstranți de la 13-15 iunie 1990;
- a semnat ordine de arestare în alb;
- a distrus sistemul judiciar;
- a vizitat arhiva SIPA;
- a pus umărul să avem MCV;
- a fost unealtă în mâna fostului prezident;
- a schimbat legile justiției;
- a numit abuziv judecători;
- a adus sorosismul pe Dâmbovița;
- a denigrat țara pe oriunde a avut ocazia;
- a impus criterii de integritate nerespectate;
- a fondat ANI ca poliție politică;
- a fost sanționată pentru folosire de fonduri electorale;
- a dorit s-o impună pe o ingineră la justiție;
- a vrut ca un condamnat să meargă în pușcărie împușcat; 
- a iritat pe fostul prezident.
Lista continuă, dând senzația că Monica MACOVEI  este simbolul răului absolut, că din cauza ei nu avem:
- autostrăzi;
- școli;
- spitale;
- vaccinuri;
- calificați;
- pușcării;
- industrie;
- agricultiră;
- irigații;
- liniște;
- optimism;
- adevăr;
- dreptate;
- nimic.
Oricine face o analiză, îi va găsi lui Monica MACOVEI destul de multe defecte, dar nici mai multe și nici mai puține decât defectele pe care fiecare dintre noi le avem, pentru că toți ne tragem din Traian și Decebal și toți am supt la o mamă de origine dacică, iar dacă am învățat ceva a fost proverbul: capul plecat,  sabia nu-l taie. Mai știm că miturile noastre au la bază lucruri tragice, căci fapte de vitejie au făcut Ștefan cel Mare, Mihai Viteazul și Mircea cel Bătrân, despre care știm mai mult din filme, decât din cărțile de istorie.
(01 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment