Thursday, June 29, 2017

Un banc pentru liberali

Se zice că o doamnă mergând la closet pentru treaba mare, i se rupe hârtia și se murdărește de c-c- pe deget. Ea nu accepta o astfel de situație și merge la medic. Acesta o invită să se așeze. Îi spune medicului:
- Domnule, doctor să vă spun ce s-a întâmplat. Pla, bla, bla.
Medicul o întreabă:
- Și de la mine ce doriți?
- Domnule doctor, vă rog să-mi tăiați degetul!
Doctorul ia un cuțit, ia un fund de lemn. Întoarce cuțitul cu muchia groasă spre degetul doamnei. Lovește cu toată puterea, fără să i-l taie. Doamna, de durere, bagă degetul în gură. 
- Acum, mai doriți să-l tăiem, dragă doamnă?
Doamna s-a ridicat în picioare, a salutat ceremonios și a plecat.
Văd că PNL nu vrea să discute în niciun fel cu PSD, deși acesta a câștigat alegerile, iar dreapta este fărâmițată într-un hal de nedescris, fiecare de acolo din pisic leșinat, văzându-se leu fioros. Cine e PNL din bancul pe care l-am scris? Semnalul decisiv este dat de faptul că opoziția nu a fost cu voce unică luni la Cotroceni și opoziția n-a fost în stare să vină cu un nume de premier, cară și primească sufragii, lucru care mă enervează teribil, căci m-am săturat ca stânga să domine aiurea viața noastră politică, iar eu să văd că în continuare nu se inaugurează niciun centimetru de autostradă.


(29 iunie 2017)

No comments:

Post a Comment