Thursday, June 29, 2017

Recordul meu personal: 100 de etaje

Maestrul meu este Dan STĂNESCU, multiplul campion la flotări, cel care a uimit o lume întreagă cu regordurile sale, despre care am scris în mai multe rânduri.
Din februarie 2017 mă tot gândesc ce să fac, cum să fac, așa fel încât să-mi dovedesc că  sunt în stare să mă autodepășesc. Azi am reușit un lucru extraordinar, adică să urc la mine în blocul din mahalaua Bucureștilor, câte 8 etaje cu pauze extrem de scurte, cât face liftul de la etajul al VIII-lea la parter, până s-au făcut în total 100 de etaje.
Adică am urcat cele 8 etaje de 12 ori, totalizând 96 de etaje. Ultima rundă a fost de 4 etaje, deci în total 100 de etaje. Ca să nu greșesc, am pus în buzunarul șortului din partea stângă 13 monede de 10 bani și de fiecare dată când ajungeam la ușa liftului de la etajul al VIII-lea, am mutat câte o monedă în buzunarul din partea dreaptă. Când am ajuns să am o singură monedă în buzunarul din stânfa am urcat numai 4 etaje, deci 8 * 12 = 96, iar 96 + 4 = 100. Aventura mea a durat 55 de minute și pauzele nu au fost foarte lungi, pentru că în jurul rpânzului nu a trebui să aștept la lift pentru a coborî de la etajul al VIII-lea la parter decât foarte puțin, după care, fără alte pauze am luat-o cu urcatul. La final mi-am luat tensiunea care a fost 125 cu 62 și pulsul era de 84.
Am ajuns aici, fără să am un final prea gâfâit pentru că am început sistematic și progresiv. Azi nu am exagerat de la început, ci mi-am făcut o îcălzire ieri cu 40 de etaje. Azi am luat-o mai lent, am menținut ritmul și în final am accelerat un pic, dar fără să exagerez. Bluza mea a fost transpirată ca în vremurile bune când trăgeam de fiare, cu înverșunare, de parcă era sfârșitul lumii.




(29 iunie 2017)

1 comment:

  1. Domnule Profesor, sunteti un adevarat model de urmat.

    Cu respect,
    Mihai Doinea

    ReplyDelete