Sunday, June 11, 2017

Promovarea de produse la ANA BACKING CO

În seara zilei de 10 iunie 2017, când am intrat în incinta cofetăriei ANA am fost întâmpinat de niște
tineri cu o serie de mostre cu produse pe care ei le vor introduce în vânzare în zilele următoare. Eram deja așezat la masă și serveam produsele pe care le comandasem, când la masa noastră au apărut tineri cu acele mostre, rugându-ne foarte politicos să le testăm, pentru că ei doresc să le introducă în vânzare. Forma de prezentare a acelor mostre era extrem de bine gândită, iar aspectul acelor produse era extrem de tentant. Eu sunt în 99% din cazuri reticent la astfel de testări, mai ales când în supermarket cei care fac oficiile de gazde oferă niște fărâme umilitoare de produse sau condițiile nu sunt deloc îmbietoare, fie ca amplasare, fie ca modalitate de prezentare, fie ca serie de restricționări.
În acest caz am făcut o excepție și nu regret. Dar în alt context nu aș fi făcut nicio concesie. Știu că patroana lanțului mi-a fost studentă acum foarte mulți ani și apreciez cofetăria ANA, dar și noul concept pe care ea îl promovează. Și noile produse sunt în aceeași linie de calitate, adică sus, ceea ce mă bucură foarte mult. Știu că și în zilele următoare voi găsi motive în plus să merg spre Mall Vitan, pentru că pe lângă o cafea excelentă și o prăjitură de top, voi mai găsi și alte lucruri noi, despre care știu că sunt ceea ce vreau să fie pentru a mă simți nu bine, ci foarte bine. Acest mod cu totul special de a face promovare se dovedește de succes. Tot ceva asemănător am întâlnit acum foarte mulți ani la supermarket-ul Auchan din Titan, unde marele boxer Leonard DOROFTEI promova într-o manieră cu totul specială produsul Actimel, pe care eu îl foloseam curent. Era cea mai inteligentă formă de a face o promovare. Costă, dar merită, pentru că succesul este garantat. Așa a fost și ieri. Bravo, madam'Cristina!



(11 iunie 2017)

No comments:

Post a Comment