Tuesday, June 6, 2017

CSIE'50 - Schimbarea gărzii la Palat

Chestia cu schimbarea gărzii la palat este doar o metaforă, prin care arăt de fapt că s-a produs schimbarea de generații în fosta Catedră de Informatică Economică, actualul Departament de Informatică și Cibernetică Economică.
Demonstrez acest lucru prin faptul că în 1990 când s-a creat Catedra de Informatică Economică, membrii ei fondatori au fost profesorii:
Nicolae APOPEI
Constantin Gelu APOSTOL
Constantin BARON
Constanța BODEA
Gheorghe DODESCU
Adriana IONESCU
Afrodita IORGULESCU
Ion IVAN
Ion LUNGU
Rodica MIHALCA
Ioan ODĂGESCU
Florin PILAT
Ion Gh. ROȘCA
Ioan ROXIN
Gheorghe SABĂU
Ion SMEUREANU
Gheorghe SOFRONIE
Magdalena STANCIU
Ileana VREJBA.
Acum în anul 2017, când vorbim despre subiect, mai sunt în activitate numai profesorii Constanța BODEA și Ion SMEUREANU, ceea ce reprezintă 10,52631578947368 % din totalul fondatorilor, fiind dovada clară că restul de 89,48% sunt profesori tineri. Când am scris despre IE'50 mi-am exprimat optimismul că generația tânără de profesori din Departamentul de Informatică și Cibernetică Economică vor duce mai departe făclia aprinsă de generația mea, așa cum și noi am continuat să dezvoltăm o construcție pe care înaintașii noștri o prefigurau durabilă și măreașă peste timp.


(07 iunie 2017)

No comments:

Post a Comment