Sunday, May 7, 2017

CSIE'50 - Citările din volumul omagial

Am avut curiozitatea să identific în volumul intitulat FACULTATEA DE CIBERNETICĂ, STATISTICĂ și INFORMATICĂ ECONOMICĂ la SEMICENTENAR apărut la Editura ASE în primăvara acestui an, adică exact în 04  mai 2017, când a avea loc ediția a XVI-a a Conferinței Internaționale de Informatică Economică, citările unor persoane și personalități care au slujit acestă Facultate în cei 50 de ani și am găsit următoarele frecvențe ale citărilor:
Ion Smeureanu ..... 39 citări
Ion Gh. Roșca .... 35 citări
Alexandru Isaic-Maniu .... 26 citări
Bogdan Ghilic-Micu....20 citări
Emilia Țițan....18 citări
Vergil Voineagu....18 citări
Manea MĂNESCU.......14 citări
Claudiu Herțeliu .....18 citări
Constantin Mitruț....12 citări
Rodica Mihalca ... 10 citări
Ioan Odăgescu....9 citări
Paul Pocatilu.....8 citări
Dumitru Marin......5 citări
Valeriu Pescaru.... 5 citări
Constantin Bilciu ...... 2 citări
Acestea sunt numele la care m-am gândit. dacă voi simți nevoia le voi pune și pe ale altor colegi și chiar și pe al meu care este un număr drăguț, dar pe care nu găsesc necesar să-l pun aici că ar mirosi a alaudă și nu dă bine la imaginea mea, care și așa este destul de șifonată.

(07 mai 2017)




(07 mai 2017)

No comments:

Post a Comment