Monday, May 8, 2017

400%

Zilele trecute, pe Bd. Decebal am băut un fresh de portocale cu 16 lei un păhărel destul de mititel, crec că de 200 ml. Ieri am luat un Kg de portocale de 4,40 lei din care am obținut cu mult mai mult suc de portocale decît acel păhărel. Concluzie:
- la mine acasă 500 ml suc costă 4,40 lei plus efortul meu;
- la cofetăria aceea 200 ml costă 16 lei;
- 200 ml la mine costă 4 lei, după ce am eliminat consumurile mele;
- costul la cofetărie e de 4 ori mai mare;
- profitul este cel puțin 100% după ce se scad toate, dar absolut toate;
- să tot vinzi suc de portocale.
Nici nu mă miră de ce lumea evită restaurantele și cofetăriile, căci și în București, comportamentul patronilor este ca pe litoral, dai și fugi, că clientul a doua oară nu-ți mai calcă pragul din moment ce prețurile nu au nicio legătură cu calitatea și nici cu cantitatea produselor. Totul este ca în codru, pentru că toți sunt puși pe căpătuială, atât de mare este corupția și nimeni nu se mulțumește cu puțin. Toată lumea vrea să se îmbogățească foarte mult și în timpul cel mai scurt.
(08 mai 2017)

No comments:

Post a Comment