Sunday, April 23, 2017

Cătălina PONOR din nou aur!

Azi, La Cluj, Nadia COMĂNECI i-a oferit medalia de aur Cătălinei PONOR, câștigătoarea celei de al 60-a edițții a Campionatului European de Gimnastică la proba de la bârnă. Pentru ea, bârna a încetat să mai fie puntea suspinelor, ci proba de foc a bucuriei.
Și când mă gândesc la vremurile când BELU și BITANG ne plictiseau cu medaliile de aur din campionate și de la olimpiade, mă apucă disperarea. dar iată, Cătălina PONOR, sportivă din vechea gardă a spălat rușinea turmei de indivizi care vegetează pe unde apucă și care cred că din nimic, chiar scot ceva. Fără muncă nu iese nimic, oricât s-ar încrunta editorialistul ratat sau ziaristul lingău, acesta este adevărul crud și nemilos. Numai muncă, muncă și iar muncă îl va aduce și pe FORMINTE să spere ca elevele lui să urce pe podiumuri. Altfel, îl chem să-mi dea un număr cu câte cifre vrea el și eu îi voi firniza tot atâtea argumente din care să justifice ratările impardonabile, penibile și usturătoare. Și la Cluj, orașul mărețului Untold ar fi crezut că se obțin ceva rezultate, dar tensiunea acolo a fost copleșitoare și cine nu a fost învățat cu munca a capotat sau a fost mediocru.
Îmi rezerv timp să scriu despre această mare campioană un articol, pentru că exemplul ei și abnegația cu care a luptat ea azi, merită acest lucru.
Bravo, Cătălina PONOR!

(23 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment