Sunday, April 16, 2017

Andreea MARIN, prezentatoarea de spectacole

Din întâmplare, de sfânta zi de Paști am urmărit pe TVR3 pe la 14,30 un spectacol înregistrat de la Sala Palatului, unde orchestra Lăutarii dirijată de maestrul Nicolae BOTGROS aducea, împreună ci nenumărați cântăreți de muzică populară româneasci, un omagiu lui Ion PALADI. Nu scriu nimic despre orchestră. Nu scriu nimic nici despre soliști. Acum voi scrie despre Andreea MARIN, care pe poziția de prezentatoare a   spectacolului a fost exact cum mă așteptam eu, adică măreață! Muieretele care au emisiuni de folclor din televiziuni sau care prezintă spectacole, parcă au limbariță sau diaree, că atât de multe pălăvrăgesc, spunând tot felul de platitudini stupide de îmi vine să borăsc.
O laud pe Andreea MARIN pentru că:
- a fost sobră;
- a avut texte foarte scurte;
- a improvizat în același mod;
- a fost sugestivă;
- a făcut show;
- este exemplară.
Un om are multe posibilități de a se defini, de a se impune și de a impune respectul. Așa ceva a făcut la acel spectacol Andreea MARIN. Când le văd pe G.N sau pe I.T. cu prezentările lor cele lălăite și penibile îmi trece și somnul dar îmi vine să arunc cu plas,a pe geam. Mai eraa o tanti pe la Iași și mai era o țățică pe la Craiova la un festival foarte mare, care tot așa, delirau aiurea. Norocul lor că nu încape pe acolo, dar de la ghena de gunoi este prea pe ocolite. Ce bine ar fi dacă cele două penibile ar învăța de la Andreea MARIN cum se face o prezentare, astfel încât să lase cântăreții să-și facă meseria!
Bravo, Andreea MARIN!



(16 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment