Thursday, April 20, 2017

2017 - Gimnastică la Cluj

Vorba lui Eminescu:
Nu cregeam să învăț...
dar iată că la Campionatul European de Gimastică am văzut niște dolofănele care au căzut la bârnă, lucru pe care l-am văzut la GYM în San Jose, numai că acolo erau fetițe sub trei anișori.
M-am săturat să tot mi se spună aiureli cu emoțiile, cu presiunea, cu stresul. Totul se rezumă la indisciplină, nemuncă și mediocritate. Să mi se dea un număr de oricâte cifre și într-un timp rezonabil eu am capacitatea să înșir tot atâtea motive absolut obiective, credibile și de bun simț, din care voi arăta că la Rio nu s-a câștigat nimic și la Cluj comportamentul este foarte modest. Și băiatul acela, plinuț și el dar și elevele lui să deajos din kilograme și să muncească ce trei ori mai mult. În caz contrar, să mă scutească. N-am chef să mai scot un ban din taxele pe care le plătesc pentru astfel de abordări. La sapă, tovarăși! Ogoarele patriei au nevoie de prașila  a I-a dar și de prașila a II-a!
(20 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment