Sunday, March 5, 2017

Livada cu vișini, de Cehov

La o oră absolut nepotrivită, adică, azi duminică 5 ianuarie în regia lui Alexandru LUSTIG, cu o distribuție de excepție, în care am avut deosebita plăcere s-o admir pe marea actriță Valeria SECIU. Așa cum am văzut Traviata de nenumărate ori numai și numai pentru a urmări anumiți interpreți și pentru a vedea situații ciudate, tot așa urmăresc tot ce este de văzut cu piesa lui CEHOV, pentru că vreau să văd detalii și soluții date pentru a exprima stări, trecerea timpului și dinamica desfășurării acțiunii. Azi n-am prea avut puterea de a mă concentra pe această piesă pentru că era o prea mare diferență între performanțele actorilor. Valeria SECIU a fost de departe cea mai bună, iar uneori mă întrebam ce caută unii actori acolo că nu li se potriveau rolurile mai ales că eu nu uit niște chestii nasoale. Anca SIGARTĂU este asociată în mintea mea cu nenumăratele ieșiri la TV cu niște scandaluri de familie, iar faptul că și-a spălat rufele în familie mă fac să nu am puterea de a trece peste aceste aspecte și pur și simplu să o ignos, dacă nu să mă și enervez, deși nu prea am voie. Marian RÂLEA este în mintea mea legat de rolul său din Abracadabra, spectacol de televiziune care m-a enervat și nu numai pe mine, cât pe copiii mei. Un actor adevărat trebuie să înceapă într-o notă, să continue în aceeași notă și să nu oscileze spre lucruri care să-l impună, iar după aceea să schimbe macazul, că nu există soluție la așa ceva. Valeria SECIU de când mă știu eu a jucat numai o anumită tipologie de personaje, solide, bine construite, femei speciale și a reușit de fiecare dată să dovedească marea ei clasă, lucru care s-a văzut și de acestă dată. Ea a dus tot spectacolul, ceilalți fiind la etcetera.




(05 martie 2017)

No comments:

Post a Comment