Tuesday, March 14, 2017

CSIE'50 - absolvenți deveniți universitari

Rar mi s-a dat să întâlnesc situații în care absolvenți ai unei facultăți penetrează pe poziții didactice în alte facultăți ale aceleiași universități, așa cum se întâmplă cu absolvenții Facultății de Cibernetică, Informatică și Statistică Economică, pe care îi regăsin cam pe la toate departamentele din Academia de Studii Economice, unde sunt recunoscuți ca fiind cadre didactice de nădejde.
Subiectul acesta l-am abordat ceva mai demult și l-am concretizat în tabelul Absolventi ai Facultatii de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, profesori in departamente din ASE si din alte Universitati din tara noastra, care încă mai trebuie completat pentru a reda cu precizie dimensiunea fenomenului.
Am avut nenumărate prilejuri să întâlnesc pe foarte mulți dintre mai tinerii colegi, universitari prestigioși, care mi-au fost studenți când eram și eu mai tânăr, ceea ce m-a bucurat foarte mult, știind că erau extraordinari ca studenți și la învățătură dar și în activitatea de cercetare științifică studențească. De multe ori am regretat că în vremurile în care nu erau opriți în învățământul universitar tineri deosebiți prin repartiție guvernamentală, aceștia au plecat în producție sau în cercetare unde au strălucit, dar pentru învățământul superior au fost pierderi efective, iremediabile.




(15 martie 2017)

No comments:

Post a Comment