Sunday, January 29, 2017

Contemporan cu ei

A fi contemporan cu unele figuri ilustre ale culturii este o chestiune de mare cinste, cum este o rușine să fiu contemporan cu tipi care prin tot ce au făcut au arătat cât de netrebnici sunt. Voi începe să mă laud cu cine am fost eu contemporan, căci a fost o mare bucurie să am prilejul să le citesc cărțile, să-i văd jucând pe scenă, să-i aud cântând, sau să le admir opera în mod direct, nu din presă și nici de la televizor. Încep aici prin a-i enumera, plin de admirație și de respect:
Gheorghe D. ANGHEL
Corneliu BABA
Cezar BALTAZAR
Sabin BĂLAȘA
Ștefan BĂNICĂ
Radu BELIGAN
George CALBOREANU
Toma CARAGIU
Marin CONSTANTIN
Ileana CONSTANTINESCU
Octavian COTESCU
Iurie DARIE
Gheorghe DINICĂ
Forry ETERLE
Florin FILIP
Emil GAVRIȘ
Angela GHEORGHIU
Dimitrie GHIAȚĂ
Nicolae HERLEA
Ștefan IORDACHE
Maria LĂTĂREȚU
Naie LĂZĂRESCU
Ion LUICAN
Manea MĂNESCU
Iolanda MĂRCULESCU
Ștefan MĂRUȘTER
Angelo MICULESCU
Mariana MIHUȚ
Grigore MOISIL
Angela MOLDOVAN
Emil MUNTEANU
Ion MUSCELEANU
Edmond NICOLAU
Draga OLTEANU MATEI
Gina PATRICHI
Amza PELEA
Irina PETRESCU
Florin PIERSIC
Romica PUCEANU
Nicolae RACOVEANU
Marcela RUSU
Petre SĂLCUDEANU
Dinu SĂRARU
Părintele STĂNILOAIE
Maria TĂNASE
Doru TZAGANEA
Dragoș VAIDA
Mircea VAIDA-VOIEVOD
Grigore VASILIU BIRLIC
George VRACA
Au mai fost și alții, dar pe măsură ce mi-i voi reaminti, îi voi pune aici, căci fiecare om devine mai bun, mai înțelept cu cât intră în contact cu oameni cu mult mai buni și mai înțelepți decât el.

(29 ianuarie 2017)

No comments:

Post a Comment