Wednesday, December 21, 2016

Loviturile lui Dragnea

Niciodată nu am avut o părere prea bună despre teleormăneni pentru că:
- am văzut un milițian care și-a arestat mama că a furat doi știuleți de porumb de la CAP;
- am poposit în sediul miliției din Alexandrai că purtam pantaloni scurți;
- ca președinte de BAC niște profesoare de fizică pica elevi că nu primiseră fripturi;
- nu s-a găsit nimeni să mă introducă la marele Liviu Vasilică și am mers singur;
- și foarte multe altele legate de LPDA.
Nici nu aveam cum să-mi explic apariția unui geniu cum a fost Marin Preda din niște oameni în care răutățile mocnesc la foc așezat. Mai am o chestie de prin vara lui 1989 când m-am dus în practica agricolă cu mașina mea, acel ARO 244D, imperila ca să zic așa, dar n-o zic, o las exegeților mei s-o descifreze. Iată că în ziua de ieri, 20 decembrie 2016, o zi de marți, fără a avea 3 ceasuri rele, un teleormănean, Liviu Dragnea m-a făcut să virez 180°. Este vorba de Liviu Dragnea care a administrat a treia lovitură. Celelalte lovituri au fost:
- alegerea sa ca președinte de partid de către partid, ceea ce i-a dat forță;
- înlăturarea ticăloșilor din juru-i, ceea ce a dat acuratețe deciziilor lui;
- punerea accentului pe păstrarea cuvântului dat;
- înlăturarea lui Zgonea de la președinția Camerei;
- ținerea la distanță a lui Ponta neascultătorul;
- adresarea de reproșuri nevoalate prezidentului;
- selectarea echipei perfecte de campanie electorală;
- lucrul exact cum fac creatorii de modă, fără ingerințe;
- adoptarea unei strategii electorale și urmărirea 100%;
- ținerea unui secret ferecat cu mare măiestrie;
- luarea prin surprindere a întregii țări cu propunerea făcută;
- asigurarea unei coerențe fantastice în demersurile sale.
Primele trei lovituri nu le specific pentru că sunt atât de vizibile încât aș fi penibil să le scriu, căci nu există român să nu spună că sunt lovituri de maestru, făcute la momentul potrivit. Se va vorbi nu peste mult timp de o epocă Dragnea, deși să fiu sincer, mă așteptam ca altfel de politică să facă USR-ul, dar prin oamenii slabi pe care i-a cocoțat colo și colo, a  creat doar premisele proprie-i involuții. Se vede treaba că Liviu Dragnea este singurul politician care a înțeles cum stă treaba acum după alegerea lui Donald Trump și după BREXIT.
Nu există o umilință mai mare decât cea de a impune cuiva să treacă prin urechile acului și respectivul s-o și facă. Dacă luăm  istoria recentă, vedem că în PSD el i-a pus pe mulți să facă așa ceva și aceștia s-au executat cu grație, de nevoie, dar menținându-și aparența de demnitate din lipsa altor opțiuni. 
Bravo LADE!


(21 decembrie 2016)

No comments:

Post a Comment