Saturday, December 31, 2016

Anul 2016 și nu numai

Anul 2016 a însemnat foarte mult pentru toată lumea și sfârșitul a fost fulminant. Au fost alegerile pentru Parlament. Ele au făcut să treacă pe loc secund alegerile locale. Și alegerile locale au adus noutăți, au arătat cum stau lucrurile în țară, care este realitatea din care cine a vrut a învățat.
Din punctul meu de vedere anul 2016 a fost un an absolut anost pentru că:
- nu a fost dat niciun km de autostradă;
- tehnocrații în prostia lor m-au jignit;
- s-a accentuat regresul față bulgari;
- în jurul nostru s-au produs lucruri nasoale;
- în loc de mai bine, mi-a fost mai rău.
Nici finalul lui 2016 nu este mai de doftă, așa cum se zice la mine în mahala, pentru că văd că oamenii nu învață nimic și timpul gtrece pe lângă ei cum trece apa pe lângă gâdcă și nu lipește nimic. Ba, mai rău, cred că ceea ce fac este bine deși nu este bine de loc. Să spui că ești foarte bun când nu ai făcut nimic, este chiar culmea tupeului. Nimi nu mă miră dacă mă gândesc că hoți, proști și borfași au fost în toată istoria noastră. În naivitatea mea am crezut că anul 2016, fiind an bisesct și cifrele adunată dau 9 care este un pătrat perfect, va însemna altceva. N-a fost să fie. Anul 2017 va începe tumultos, căci se vor face niște schimbări. Anglia își va definitiva pașii de ieșire din UE, la Casa Albă se va instala un nou președinte. Mi-aș dori să fie create premise ca în 1 decembrie 2018 să spunem că ne-am învins destinul, că bucata de autostradă care va trece peste munți progresează. E, visez și eu, dar mare brânză nu se va face, căci răul uneori este mai puternic de cele mai multe ori. 
Concluzie: anul 2016 a fost an prost. A fost foarte prost. Anul 2017 va fi un an cu 365 de zile și ce bine ar fi, să nu fie un an submediocru.


(30 decembrie 2016)

No comments:

Post a Comment