Wednesday, November 30, 2016

Profeția lui Crin

Pe numele său adevărat, George Crin Laurențiu Antonescu, cel căruia îi zicem scurt Crin, a avut următoarea profeție:
Si vor urma alegeri prezidentiale si vom avea un presedinte liberal si sperând să fiu acel presedinte liberal îi spun lui Victor Ponta de pe acum: ai simtit ceva, ai să-l regreti pe Băsescu. Dar ai să-l regreti pe Băsescu dintr-un singur motiv: acela că, dacă eu ajung presedinte, nu fac pact de coabitare pentru că mie îmi ajunge Constitutia, îmi ajung legile tării si îmi ajunge votul pe care oamenii trebuie să mi-l dea ca să ajung presedinte.
Totul a fost nu un gând, ci o profeție pentru că;
- președintele provine din PNL;
- președintele a fost ales cu un vot confortabil;
- totul se bazează pe Constituție;
- chestia cu regretatul, trebuie întrebat fostul premier;
- profeția nu s-a adeverit în legătură cu persoana sa.
Crin Antonescu, deși este un bărbat foarte tânăr se consideră deja un sfătuitor, un fel de Deng Xiaoping mai ales când este sunat și rugat să comenteze diferite situații care apar pe scena politică. Acum nu mai îmi place acest Crin Antonescu pentru că nu mai are prospețimea lui Crin de odinioară și verbul aceluiași Crin de odinioară, cu pletele-n vânt, liber să vorbească, să aibă opinii și mai ales să capteze prin ceea ce spunea. Ce vremuri, ce valoare!

(30 noiembrie 2016)

No comments:

Post a Comment