Saturday, November 26, 2016

Ionuț Marian STROE este...

Nimeni nu are voie să privescă cu superioritate  pe altcineva, indiferent de cine este el ca persoană și indiferent cine este cel căruia i se adresează. Să fie clar! Cu atât mai puțin, cineva care ocupă o funcție cât de cât, nu are dreptul să fie arogant, prost crescut și cu atât mai puțin rău intenționat. Voi încerca acum să fac o analiză a unei persoane publice și anume voi analiza pe Ionuț STROE, despre care se spun foarte multe în târg, din ignoranță, din invidie și din abordări fără o bază științifică, bazată pe lucruri cera se verifică.
În 23 ianuarie 2015 Ionuț Marian STROE a devenit purtător de cuvânt al PNL ocupând postul rămas vacant după ce Alina GORGHIU a devenit co-președinte al PNL alături de Vasile BLAGA.
Urmărind CV-ul lui Ionuț Marian STROE trag următoarele concluzii:
- a urmat un liceu de top din Craiova;
- a absolvit o facultate de top de la Universitatea din Craiova;
- a făcut tot felul de specializări și de mastere;
- a mai făcut și o a doua facultate;
- a ocupat funcții de director în diferite locuri.
Ceea ce nu-mi este pie prea clar care este meseria lui Ionuț Marian STROE și care sunt proiectele de succes pe care le-a inițiat, le-a executat și a căror eficiență se măsoară concret. Chestiile cu coordonarea, cu activarea, cu implicarea mă lasă rece și nu le apreciez de niciun fel. Pe Băsescu l-am apreciat că a luat petrolierul Independența de 320 metri lungime l-a dus unde l-a dus și apoi l-a adus intact în portul Constanța, în timp ce altele identice s-au scufundaseu.
Am toată admirația pentru preocuparea lui Ionuț Marian STROE de a fi cu un nivel de profeionalism ridicat, dar pentru că nu știu niciun proiect propus, realizat și împlementat de acesta care să fie un proiect de succes, nu am ce spune despre munca sa. La mine un proiect trebuie să aibă:
- un titlu;
- un obiectiv;
- un moment de start;
- un moment de încheiere;
- o echipă;
- un manager de proiect;
- un buget;
- o derulare;
- un audit;
- o implementare;
- durată de viață a ceea ce s-a realizat;
- o măsură a succesului.
Neavând așa ceva legat de Ionuț Marian STROE nu am cum să vorbesc concret despre activitatea sa așa cum este ea enumerată în CV cu apartenențe în comisii. Nu am auzit de LEGEA Stroe care să fie propusă de deputatul Ionuț Marian STROE, așa cum a fost cu legea dării în plată care are ca tătic pe Daniel ZAMFIR sau cum legea deconspirării securității ca poliție politică îl are ca tătic pe Constatin TICU DUMITRESCU.
Mă așteptam ca după absolvirea facultății de drept Ionuț Marian STROE să intre în baroul Craiova și în CV-ul său să scrie ceva despre cum a apărat el de la bară un anumit caz și cum cel care era considerat vinovat, datorită probatoriului gestionat de avocat a fost declarat inocent. Nu-mi amintesc ca absolventul de dreptIonuț Marian STROE să fi luat atitudine în cazul RARINCA. Oricum meseria de avocat este meserie liberală și se preta 100% ca o mănușă pentru un liberal. Funcțiile de la buget nu prea se potrivesc lu liberalismul autentic, declarat și în exercițiu.
În acest context mi se pare nefiresc comportamentul în emisiunile tv al lui Ionuț Marian STROE, pentru că are un nivel remarcabil de calificare, neacompaniat de proiect de succes inițiate, realizate și implementate de el. Dacă are astfel de proiecte, validate de practică și cu cuantificări exacte a eficienței. îi voi fi recunoscător că mi le face cunoscute. Până atunci, ciocu mic, cum zicea cândva colega sa actuală de partid  Constantinescu Anca, fostă PDL.


(25 noiembrie 2016)

No comments:

Post a Comment