Sunday, November 20, 2016

Dinastiile în sport

În sport este mai greu să se instaureze dinastii pentru că sportivul tot timpul rămâne el cu el însuși și doar calitățile proprii sunt cele care-l impun, fără a se realiza întrun fel că există ceva sprijin din exterior.
Am cunoștință de ceva fotbaliști care transmit fiului dorința de a juca pe teren în principal datorită marilor avantahe pe care le aduce în plan financiar viața de fotbalist.
N-am prea auzit la noi de un campion olimpic la atfetism care să fi avut un fiu sau o fiică tot campioni olimpici și tot la atletism.
Nici la șah nu am auzit de un tată și de un fiu care să fi dominat acest sport prin performanțe care să mă lșase cu gura căscată.
În alte locuri William Dod și Charlotte Dod au fost campioni olimpici.
Frații Christoph Harting în 2016 și Robert Harting în 2012 au fost încununați cu laurii olimpici. 
Olimpioadele au cunoscut campioni de tipul:
- tată și fiu;
- mamă și fiică;
- frate și soră;
- soț și soție;
- două surori;
- doi frați.
După modul foarte exigent și serios cu care și-a construit echipa, Gică Hagi dovbedește că a știuty cum să se ocupe de fiul lui Ianis, care iată, joacă la clubul Fiotentina din Italia din 2016. Educația primită de junior sunt sigur că îl va duce foarte sus. Au mai fost și alte nume de sportivi care formau familii dar datorită performanței, nu le-am reținu.




(20 noiembrie 2016)

No comments:

Post a Comment