Wednesday, November 23, 2016

CSIE'50 - peretele ignorat

Clădirea Facultății de Cibernetică Economică are la parter un hol mare. Chiar în față este un mozaic pe perete. Spre dreapta sunt intrările la decanat și secretariate. În stânga este o intrare care duc e spre laboratoarele 2001A și 2001D. Tot acolo este un perete, care în vremurile de demult avea placat lemn ca să joace rol de avizier. În timpul cât am fost eu șef de catedră, tot trecând pe acolo mi-a venit ideia să folosesc cumva acel perete. Am stat de vorbă cu niște colegi să punem acolo sigla Catedrei de Informatică Economoică, niște afișe de la Conferința Internațională de Informatică Economică și niște fotografii din laboratoare. 
S-a trecut la fapte și totul arăta foarte OK cum se zice acum în argou. Numai că peretele astfel pavoazat a iscat o furtună de nedescris. Șefii a două catedre, pe care nu-i numesc de jenă, au tunat și au fulgerat. Cum stă bine românului, dacă nu eu, de c e el sau dacă nu noi, de ce el și s-a produs ceea ce era de așteptat, adică m-am enervat, ar rugat pe colegi să înțeleagă situația jenantă și să ne retragem prezența de pe acel perete. Am golit acele plăci de lemn lăcuite și așa au rămas mulți ani, până s-a zugrăvit holul Ciberneticii. A venit apoi KADO și a pus materiale din Republica Korea. Aceasta a fost istoria bizară a peretelui din stânga al holului CSIE. N-aș fi scris despre el dacă în  mintea mea n-ar defila umbrele celor care au făcut furtună într-un pahar cu apă, știut fiind faptul că este loc pentru toată lumea pe această planetă zbuciumată de prea multe micimi.


(24 noiembrie 2016)

No comments:

Post a Comment