Thursday, October 27, 2016

Victorie! S-au depus listele!

Ca un spectacol ieftin și de prost gust, în stilul dâmbovițean, autentic, subtil, măreț, gustos, delicat, senzitiv, halucinant, zgomotos, lăbărțat, diluat, august și șters, s-au bulucit spre partea a doua a zilei toți șefușorii cu liota după ei să-și depună nu icrele, ci listele cu candidați. este în ton cu stilul neaoș dacic de a lăsa pe ultima clipă ceea ce se face într-un interval suficient de generos. Tot pe ultima zi și la buluceală:

  • se înscriu candidații la facultate;
  • vin oamenii la vot;
  • se depun proiecte europeene;
  • se plătesc impozitele;
  • se face orice are un termen limită.
Ce conțin listele este foarte interesant și ele trebuie tratate cu mare atenție. Prezidentul a cerut să nu conțină penali, ceea ce mă cam îndoiesc că se întâmplă. Se vine cu exemplul Franței în care șefa FMI Christine Lagarde - în plin proces, dar și un candidat la președinție, Alain Juppe-condamnat deja,  au sau au avut  probleme cu legea. La ai noștri  li se cere să nu fie penali, iar Constituția zice un pic altceva, pragmatismul și moralitatea câtă este, ca și borcanul cu miere foarte gustoasă îndeamnă la altceva. Unde onoare nu e, mai nimic nu are cum să fie, zic. Când vor fi publice acele liste și vor râde unii de alții, probabil voi începe și eu o analiză. Am auzit că la Prahova o lady și-ar fi cerut iertare. Da, dar cam prea târziu. Am auzit că unii candidează în alt loc decât satul de domiciliu. E, multe am mai auzit...



(28 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment