Sunday, October 23, 2016

Seniorul Radu CÂMPEANU

Despre liberalul Radu  CÂMPEANU am auzit cu foarte mulți ani în urmă de la Europa Liberă. Acolo i-am auzit pentru prima dată vocea inconfundabilă, clară cu cuvintele rostite pe de-a-ntregul, apăsat, fără a lăsa loc la interpretări. Ceea ce spunea pe atunci Radu  CÂMPEANU este valabil și acum, căci ideile sale aveau fundamente solide. După Revoluția din decembrie 1989 Radu  CÂMPEANU a venit în România și atunci am avut posibilitatea să-i vad chipul. După aceea s-a implicat în noua viață politică, fiind o voce constantă și puternică pentru dezvoltarea deoctatică a țării. Nimeni nu va uita seara de 17 mai 1990 când în studiourile TVR a avut loc confruntarea între candidații la președinția României care purtau numele de Ion ILIESCU, Radu  CÂMPEANU și Ioan RAȚIU: Merită să fie revăzută acea dezbatere pentru a face diferența față de regresul obținut de discursul politic de azi, comparativ cu înălțimea ideilor unor oameni formați în marile democrații ale lumii, raportați la un candidat cu studii la Moscova. Anii au trecut, viața politică de la noi a avit o traiectorie care nu a insemnat obligatoriu creșterea sa calitativă. Marele liberal Radu  CÂMPEANU era reperul necesau chiar în condițiile în care nonagenarul Mircea IONESCU QUINTUS este implicat activ în tot ceea ce reprezintă PNL azi.
Radu  CÂMPEANU nu mai este și noi am devenit de câteva zile cu mult mai săraci, deși bogați n-am fost niciodată.

(23 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment