Wednesday, October 19, 2016

Provocările culturiștilor

Îmi aduc aminte de perioada când la televizor vedetele își provocau
colegii să-și toarne o găleată cu apă rece pe cap. Era foarte drăguți și marca un anumit tip de solidaritate. treaba s-a perpetuat și s-a dus în foarte multe direcții. Acum la modă între cei care merg la sălile de forță sunt flotările și provocările se fac pe facebook.
Un sportiv face să zicem 22 de flotări, se filmează și pune dovada pe facebook, dar scrie un text în care el îl provoacă pe un prieten al lui, în ideia ca și acesta să facă tot 22 de flotări și să se filmeze, iar filmul să-l pună pe facebook și jot așa, provocările continuă, asemenei unui joc piramidal. Îmi place ideia și mă voi gândi și eu la ea dar trebuie să găsesc un anumit tip de flotări și bineînțeles trebuie să mă gândesc la numărul care trebuie să-l fac, să le execut bine, să fac un film și după aceea să lansez provocarea. Știu cui să mă adresez primului pentru că am un idol pe care în respect 100% și știu că va primi cu bucurile mesajul meu.



(20 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment