Thursday, October 20, 2016

Moda la sălile de cuturism

Mergând de ani buni la sală am observat că foarte mulți dintre cei care se antrenează respectă cerințele adică:
  • au prosop;
  • vin cu pantofi sport speciali de sală;
  • au haine dedicate antrenamentelor;
  • cumpără apă plată să se hidrateze.
Sunt rare situațiile în care cei care vin la sală intră direct cu încălțările și cu hainele de stradă la antrenament sau nu au prosop. Există observ preocuparea unora dintre sportivi, fie că sunt amatori, fie că sunt profesioniști să se îmbrace cu acele haine care să le permită executarea de exerciții în mod foarte lejer și mai ales să nu fie puși în situații stânjenitoare. Sunt sportivi care au un echipament care le scot în evidență rezultatele, drept care au maieuri cu deschideri generoase dar și șorturi suficient de mulate pe picior. De obicei încălțările pe care le-am văzut sunt asortate, culorile sunt interesante. Din 30 de bărbați can 28 au șosete la pantofii sport. Am văzut și pe un tip care a venit cu șlapi dar a fost atenționat de un instructor al sălii și nu s-a mai repetat. Din observațiile făcute rezultă că cei ce frecventează sălile de forță dau dovadă de interes țn legătură cu modul în care se prezintă. Domină în foarte multe din cazuri șosetele albe, tricourile albe, iar în cazurile în care se folosesc culorile, foarte mulți au costumele asortate, ceea ce este mare lucru, fără a fi abordări ostentative. La foarte mulți dintre sportivi am văzut mănuși din acelea fără degete de culoare neagră utilizate pentru protecție atunci când lucrează cu haltere. Există tineri care au șorturi care care poartă pe dedesubt ștrampi ceea ce le asigura evitarea oricărei situații delicate fie atunci când un șort prea scurt nu acoperă tot ce trebuie,fie în situația în care aspectul picioarelor impune o intensificare a antrenamentelor sau chiae o epilare profesională. 
Acum sunt la modă tatuajele ample și pe drept cuvânt posesorii lor simt nevoia să le arate, drept pentru care poartă fie tricouri cu mâneci foarte scurte, fie maieuri foarte decoltate. În toate cazurile am văzut că este preferat albul imaculat.
La sala unde merg, atunci când este vorba de sportivi cu ștate vechi, aceștia poartă mai ales tricouri mulate care să scoată în evidență forma umerilor lați și a șoldurilor înguste dar și mișcările pe care le fac mușchii atunci când sunt încordați la toate repetările din cadrul antrenamentului cu gantere mai ales. Nu știu dacă este vorba de un trend dar atunci când apar anumite modele de șorturi sau de pantofi sport, cu siguranță se regăsesc la cei ce vin la antrenamente. Am încercat să fac și o statistică, legată de modul în care sportivii se prezintă și cam 50% din ei au costume de sală alese cu grijă, dar nu mai mult de 10% din cei care intră să se antreneze atrag atenția printr-o ținută specială, ieșită din comun, adică tricoul,m șortul, șosetele și pantofii sunt ai aceluiași brand, fiind constituite în compleuri special proiectate pentru a fi utilizate unitar. Mi-am dat seama de o astfel de abordare când am văzut că tricoul avea un desen care se continua pe șort, iar șosetele preluaseră anumite elemente ale tricoului. Pantofii sport și ei erau în ton. Este de admirat și o astfel de abordare. Și eu am căutat să realizez așa ceva cu niște piese Lacoste albe, dar totul s-a prăbușit în clipa în care frecând niște gantere care aveau niște inele protectoare de cau ciuc de culoare neagră, am reușit performanța de a trage niște linii ușor haotice pe tricou dar și pe șortul meu cel de un alb imaculat. Prefer culorile pastel drăguțe, care se asortează neostentativ dar care mă fac să mă simt confortabil.


(21 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment