Sunday, October 30, 2016

Două ore, cardio

Fiind liberă parcarea din fața sălii SAS GYM din str. Traian Popovici, am concluzionat că și benzile vor fi libere și nu va apare stresul cu întrebarea daca mai stau mult pe bandă. De aceea, imediat am luat hotărârea să fac doar bandă azi, deci am mers mai departe, să merg pe bandă două ore, la 2, apoi la2,5 apoi la 3 și cel mult la 3,5 mile pe oră. În două ore am totalizat 5,4mile. dacă e mult sau dacă este puțin nu-mi dau seama dar este pentru prima dată când tricoul era îmbibat cu transpirație și tot pentru prima dată șortul era destul de transpirat la spate.


Nu am alergat pentru că mai îmi este necesar ceva antrenament, dar mersul așa a la long s-a dovedit a fi posibil, mai ales că niciodată nu am sărit de 60 de minute. Acum cele 120 de minute arată că este momentul de a trece și la o altă abordare.


 de câte ori îl analizam pe idolul meu în ale alergărilor când cobora de pe bandă și vedeam că întregul lui echipament era ud de transpirație mă întrebam dacă și eu am capacitatea de a obține un asemenea rezultat. În seara aceasta mi-am dat seama că sunt pe drumul cel bun și dacă voi merge cu 3 sau cu 3,5 mile pe oră și dacă voi începe să și alerg pe bandă, rezultatul va fi asemeni celui obținut cu lejeritate de idolul meu. Oricum, mă felicit în secret pentru ceea ce am făcut, pentru că la ora 18,00 era un vis, iar la ora 20,20 era deja o realitate dublarea duratei maxime de stat pe bandă.

(31 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment