Monday, October 24, 2016

Despre disciplină și ceva mai mult

Mie mi-a plăcut să testez oamenii cu care voi colabora și mai ales am vrut să văd în ce ape se scaldă. De aceea de fiecare dată când am avut prima întâlnire:

  • le propuneam un subiect de abordat și vedeam dacă doresc să lucreze pe acea chestiune sau dacă vin ei cu ideile lor; nu de puține ori mi s-a întâmplat să văd că eu am zis ceva, iar interlocutorul meu pe care îl invitasem să facem împreună ceva venea cu o ideie ca eu să mă înham să-i rezolv lui problema, pentru care nu avea fonduri certe, în timp ce eu aveam și mai ales că problema era a lui, veche, particulară, neinteresantă pentru un finanțator și doar îl ajuta să promoveze, în timp ce problema mea era interesantă, nouă și bănoasă;
  • vorbeam de următoarea întâlnire și îi propuneam să stabilească ziua, ora și locul, dar și materialele cu care să vină acolo; nu de puține ori mi s-a întâmplat ca respectivii să se scuze că au uitat și să dorească o reprogramare care nu a mai fost niciodată sau să vină la ora și în ziua și la locul respectiv, dar fără nimic făcut, adică având degetul în gură sau într-o altă gaură pe care nu nreau s-o deconspir aici; evident, nici în acest caz nu a mai existat o a doua șansă; au fost și tipi care au venit așa cum am stabilit, cu temele făcute, în locul, în ziua și la ora stabilită, fiind bineînțeles colaboratorii mei de nota 10.
Observ că prezidentul Iohannis când zice că va cuvânta la ora 17, apăi la ora 17 fără trei secunde se deschide ușa și la 17 e la microfon și zice ce are de spus, ceea ce este mare lucru în ziua de azi și eu apreciez așa ceva în mod deosebit, cum apreciez fraza lui scurtă, clară și discursurile necolorate, adică oficiale. 

Cam în aceeași notă se află și obținerea aprobărilor legate de mitinguri. Se scriu în solicitare detalii legate de:

  • traseu;
  • zi, ora, luna;
  • durată;
  • număr estimat de participanți;
  • cine organizează;
  • temă;
  • solicitări de resurse.
Cei ce dau aprobări au stabilite restricții cunoscute de solicitant. Este de neînțeles cum solicitanți cu vechi ștate, care știu care sunt regulile, în spirit dâmbovițean schimbă regulile jocului în timpul jocului, așa cum s-a întâmplat sâmbătă 22 octombrie 2016 când s-a dorit deplasarea pe Calea Victoriei, mai nou. Iar schema cu corturile noi și toate la fel, din Piața Universității pare a fi o acțiune premeditată, căci nimic nu se face bătând din palme.


(24 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment