Thursday, October 13, 2016

Ce-avusărăți, neică cu Fuego?

Dorind să spună că ei vin cu soluții care să facă viața mai bună pentru cei din diaspora, USR a dat-o-n bară cu un afiș de o bizarerie rar întâlnită. Nicușor Dan și-a cerut scuze, dar efectul nu este foarte bun pentru echipa lui de comunicatori, care se pare sunt destul de sofisticați.
Fuego are publicul lui și chestia cu casa părintească nu se vinde era de exploatat tocmai ca mesaj pentru diaspora care nu este formată numai din matematicieni, curve, doctori, arhitecți și hoți de buzunare, ci și din zidari, agricultori și muncitori cu brațele, pentru care Fuego înseamnă ceva. Managementul politic zice că oamenilor să le oferi ceea ce ei așteaptă și nu ceea ce vrei și crezi.De aceea, din cele 3 milioane de români din diaspora, cel puțin un milion ascultă muzică de petrecere, muzică de melancolie și manele. Cine îi ignoră, să nu se aștepte la vreo 100.000 de votanți care s-ar deplasa spre urnele de vot în 11 decembrie. Deci, ce-avusărăți, neică cu Fuego?


(14 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment