Sunday, September 11, 2016

Primul meu idol

Acum peste 10 ani, pe când mergeam la sala de forță din Vitan, devenită acum restaurant, am văzut un tânăr lucrând cu halterele într-un fel aparte.
M-a impresionat foarte mult și am mers să discut și să-mi explice cum stau lucrurile cu exercițiul care în literatura de specialitate este intitulat Close-Grip Barbell Bench Press. Mi-a explicat rolul exercițiului, mi-a arătat cum se execută corect. Cred că l-am surprins pentru că de regulă cei ce vin la sală toți s-au născut învățați și iată vine unul cu părul alb care nu le știe pe toate și cere un sfat. De atunci am lucrat acest exercițiu și îmi face o mare plăcere să-l execut. Azi 11 septembrie l-am reântâlnit pe primul meu idor în ale lucrului la sală, pentru că nu vreau să zic nimic despre culturism azi și ne-am reamitit cu plăcere de prima  discuție despre acest frumos exercițiu. După aceea am făcut o poză și găsint liberă o bancă și ă halteră am trecut să execut 25 de repetări ale celui mai frumos exercițiu pe care l-am învățat. mai mult, pentru a nu forța lucrurile, întrucât mă găsesc încă în stadiul de acomodare, am lucrat cu sarcina de 5+5, dar am făcut toate cele 25 de repetări la foc automat, așa ca să mă bucur și eu un pic pe ziua de azi.
Nu mi s-a întâmplat până acum să solicit detalii sau să fiu asistat în a face ceva corect și să fiu refuzat. Este un lucru bun și de aceea agreez să vin la SAS GYM că aici fiecare vine, lucrează și pleacă, ceea ce este extraordinar, fără urlete și fără vorbe grele.



(11 septembrie 2016)

No comments:

Post a Comment