Tuesday, September 20, 2016

Nădușind la SAS GYM (008)

După reluarea lucrului la SAS GYM, insistând am ajuns să merg pe bandă 35 de minute, cam 10 minute cu  2,5mile/h  și 20 minute cu 3mile/h. Am zis că am un idol la sală care după ce se dă jos de pe bandă este ud leoarcă. Nu am ajuns să-mi egalez idolul, dar voi continua. Încă este loc de mai bine.  În argou se zice că am făcut cardio și se zice că este benefic pentru a da jos șuncile.





Așa cum m-am desfășurat a însemnat că am mers rapid ceva mai mult dar încă va trebui să progresez căci ideia este să și alerg câteva minute așa cum ajunsesem să fac până am întrerupt mersul pe bandă din nu știu ce motive, oricum subiective. Cred că acolo la sala cu BILLA nu prea găseam benzi libere ca aici lângă GRAL.

(20 septembrie 2016)

No comments:

Post a Comment