Saturday, September 10, 2016

Eu și idolul meu

Când am intrat prima dată în sala SAS GYM l-a văzut pe un tânăr pe bandă alergând, iar când s-a dat jos de acolo era ud leoarcă de transpirație. De fiecare dată când reveneam scena se repeta. Când am început și eu cardio, credeam că-mi va fi ușor să apar și eu cu tricoul transpirat de atâta mers pe bandă. Nici după ce am mers pe bandă 50 de minute nu am reușit.
L-am tot urmărit și am văzut că lucra la aparate antrenamente complete și după aceea făcea cardio. Az am avut șansa să urc pe bandă alături și să lucrez și eu suficient încât să simt cum se umezește tricoul meu. Cu mult timp în urmă văzâd perseverența tânărului, l-am făcut reperul meu pentru mersul pe bandă. Ușor-ușor l-am transformat în idol și de fiecare dată când fac cardio el este cel de al cărui nivel de performanță doresc să mă apropii. Azi 10 septembrie 2016 pe la ora 11,00 l-am întâlnit la vestiar și cupă căteva minute eram și eu pe bandă alături de reperul meu ca să nu tot repet cuvântul idol, deși acesta este aproape de ceea ce vreau eu să întâlnesc la sală pentru a evolua cât mai bine cu putință. Am mers azi 55 de minute, cu 2,5 miles/h, cu 3,5 miles/h cam 53 de minute alternând. Am și alergat azi după două luni de pauză 1minut la 5miles/h și încă un minut la 6miles/h. Aveam și eu tricoul ud de transpirație. Am făcut și o fotografie lângă tânărul pe care în consider modelul meu în zona lucrului la bandă. Pentru obiectivul meu, sunt sigur că exemplul său mă va stimula și nu exagerez că atunci când am un idol devin mai concentrat căci urmărindu-l, văd cum lucrează și îmi dozez și eu energiile să ies cât mai bine din derularea exercițiului pe care îl execut, dar pe care idolul l-a executat de multe ori înaintea meași eu am privit și am învățat.


(10 septembrie 2016)

No comments:

Post a Comment